Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.
NAŠI HEROJI BEZBEDNOSTI.
Naše lutke za testiranje sudara obavljaju dosta posla kako bi vozači MINI vozila sa sigurnošću imali najbezbedniju zabavu na putu. Rigorozno ispitivanje obezbeđuje da putnici i pešaci budu podjednako zaštićeni najsofisticiranijim raspoloživim sredstvima. Sa aktivnim i pasivnim sistemima koji rade u međusobnom skladu.
Pomoćni sistemi.
Ko to kaže da bezbedna vožnja mora da bude dosadna? Mi u MINI-ju mislimo da ćete se više zabavljati u novoj pustolovini ako znate da ste sigurni. Opcionalni sistem "Pomoćnika u vožnji" pruža vam mogućnosti kao što su upozorenja na sudar i pešake. Kamera na vetrobranu prepoznaje kritične situacije, daje vam upozorenje iz dva koraka i priprema kočioni sistem kako bi skratio vreme reagovanja. On sadrži i zgodnu funkcionalnost kao što je prepoznavanje saobraćajnih znakova, pomoć kod dugih farova i aktivna kontrola vožnje stalnom brzinom. A pronaći ćete i druga opciona bezbednosna svojstva u MINI-ju koja se ne kombinuju samo kako bi štitila već i kako bi poboljšala u svetu čuveni karting-doživljaj vožnje MINI vozila. Prednji prikaz ili kamera retrovizora obavljaju za vas težak posao, tako da vi možete da se prepustite zabavi.
HITAN POZIV.
U slučaju nesreće, MINI je pri ruci da pomogne. Sa opcionim sistemom hitnog poziva, vaš MINI automatski šalje poziv upomoć kol-centru BMW Grupe sa vašim položajem, smerom vožnje i brojem aktiviranih vazdušnih jastuka. Pomoć će brzo stići.
Kruta šasija.
Struktura tela MINI vozila je kruta, ali pogodna za obaranje – što je najvažnije za apsorbovanje udara. Ona vas neprestano štiti u slučaju udara spreda, otpozadi i sa strane, ili ako se kola prevrnu. Upotrebom čelika za velika naprezanja, optimalnog za težinu i krutost, vaš MINI zadržava sportski utisak u vožnji. Smanjenjem uvrtanja šasije, to skretanje u super-malom luku još je oštrije.
Usavršeno kočenje.
Usavršena tehnologija kočenja daje vam potpunu kontrolu nad vašim MINI vozilom.
ANTI-LOCK KOČENJE.
Anti-lock kočenje najnovije generacije, sa četiri senzora, omogućava vam da se brzo zaustavite čak i na klizavim putevima.
ELEKTRONSKA DISTRIBUCIJA SILE KOČENJA (EBD).
Automatski distribuira silu kočenja između točkova u skladu sa uslovima vožnje, što važi i za distribuciju trenutne težine vašeg MINI-ja.
KONTROLA KOČENJA PRI SKRETANJU (CBC).
Malo ste prebrzo skrenuli? CBC poboljšava stabilnost kod naglog skretanja u punoj brzini.
POMOĆ U KOČENJU.
Pomaže vam da brže stanete u hitnim situacijama, ubrzavanjem procesa i minimizacijom dužine kočenja.
Tri nivoa kontrole.
Tri različita režima vožnje projektovana su tako da sve vreme budete bezbedni, dok vam pruža onoliko mnogo (ili malo) kontrole koliko želite.
Dinamična kontrola stabilnosti.
Kontrola stabilnosti (DSC) dokazano smanjuje broj nesreća. Inteligentni senzori detektuju da li ste makar malo skrenuli sa pravca. DSC se tada aktivira kako bi prilagodio obrtnu silu motora, i primenjuje silu kočenja na pojedine točkove tamo gde je potrebno. U sigurnim ste rukama.
Dinamična kontrola vuče.
Upola crno-belo, upola crveno kao papričica - pravi trkački izgled. Ali opet, od ovakvog demona brzine ništa drugo ne biste ni očekivali. Kontrola vuče (DTC) pruža najbolju moguću pogonsku silu na svakoj površini, čak i na onim klizavim ili peščanim. Ona takođe vraća snagu motoru pre nego DSC, i pušta da kola malo proklizaju pre korigovanja pravca, što je donekle zabavno ako volite uzbudljivu vožnju.
Elektronska kontrola zaključavanja diferencijala.
Kontrola zaključavanja (EDLC). Ako ste siguran vozač, i želite punu snagu motora sa gotovo potpunom kontrolom, možete isključiti DSC i DTC. Ali MINI vas i dalje štiti. EDLC se aktivira kada je potrebno, da bi se sprečilo klizanje i zaustavilo okretanje točka u agresivnom naglom skretanju i ubrzavanju.
Bezbedan do srži.
Od tehnološki inteligentnih prednjih farova i vazdušnih jastuka, do guma koje se i dalje okreću čak i kada ostanu bez vazduha, vaš MINI je spreman da vas u svakom trenutku zaštiti. Pogledajte još najvažnijih bezbednosnih svojstava.
"Runflat" gume.
Više nema potrebe da strahujete od izduvane gume. Opcione "Runflat" gume su projektovane tako da zadrže svoj oblik u slučaju bušenja. Napravljene od gume otporne na toplotu, sa specijalno ojačanim bočnim zidovima, omogućavaju vam da vozite i do 150 km brzinom od 80 km/h tako da možete stići do mesta na kojem se točak može namestiti.
Dinamična svetla kočnica.
Ako ikada budete morali naglo da kočite ručnom, ova kočiona svetla počeće da trepću i upozoravaju vozilo iza vas. Vaša svetla upozorenja na rizik tada se automatski aktiviraju kako bi dodatno pomogla u razrešenju kritične situacije.
Brzi vazdušni jastuci.
Svaki MINI sa tvrdim krovom opremljen je sa čak šest vazdušnih jastuka. Oni su super-brzi, "pametni" i sa bezbednosnim senzorima. Ti senzori neprestano prate položaj vozača i suvozača, kao i upotrebu sigurnosnog pojasa i težinu sudara, a onda zahvaljujući tome kontrolišu brzinu naduvavanja jastuka. Pametno, zar ne? Bočni vazdušni jastuci su obično smešteni u vratima, ali MINI ih ima u sedištu, tako da se otvaraju upravo tamo gde treba, gde god da vam se sedište nalazi. Bočni jastuci-zavese su takođe zgodna caka. Postavljeni po sredini krova sa obe strane, ostaju otvoreni duže nego konvenvionalni vazdušni jastuci kao zaštita od višestrukih sudara i letećeg stakla. U MINI-ju ste zaštićeni sa svih strana.
Automatska kontrola stabilnosti + vuča (ASC+T).
ASC+T sprečava okretanje prednjih točkova, što garantuje idealne uslove za polazak i mnogo prianjanja.
Prilagodljivi LED prednji farovi.
Optimalno osvetljenje kako na ravnim delovima puta,tako i u krivinama. Opcioni bi-xenon LED prednji farovi daju vam oštru vidljivost čak i po mraku ili lošem vremenu, i usmeravaju se prema putu kako bi obasjali ono što je iza krivine. Isto tako prilagođavaju ugao putu na osnovu brzine i opterećenja vašeg MINI-ja. Ovi divni farovi se čak sami čiste zahvaljujući motornim brizgalicama na uvlačenje, održavajući tako kristalno čistu vidljivost.
Fleksibilna zadnja osovina.
Zadnja osovina sa više linkova omogućava svakom točku da reaguje nezavisno. Tako neravna površina puta neće uticati na čitavu šasiju - a vaša vožnja i dalje ostaje glatka.